رزرو هتل در سرعین ارزان قیمت و مقرون به صرفه

نحوه رزرو هتل و امکانات در سرعین اردبیل با ارزانترین نرخ و بالاترین امکانات

رزرو هتل در سرعین ارزان قیمت و مقرون به صرفه

نحوه رزرو هتل و امکانات در سرعین اردبیل با ارزانترین نرخ و بالاترین امکانات

برای رزرو هتل سرعین به راحتی میتوانید بصورت غیر حضوری اتاق خودتان را انتخاب و رزرو کنید.
ناگفته نماند که در ایام تعطیلاتی مانند عید نوروز و زمان هایی که تعداد مسافرت ها بیشتر باشد،
بهتر است زودتر برای رزرو اتاق اقدام کنید تا از اقامت در شیک ترین هتل های سرعین جا نمانید.
برای رزرو در هتل های سرعین قیمت های متفاوتی وجود دارد، دلیل آن هم وجود امکانات مختلف در بین هتل ها می باشد.اما قیمت گذاری وابسته به ارایه خدمات است و به هیچ عنوان به فاصله هتل از چشمه های آبگرم و دیگر مناطق گردشگری اردبیل مربوط نمی شود.

بایگانی

معرفی ستاره های یک هتل در سرعین

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۰۸ ب.ظ

داشتن چند ستاره در یک هتل چه معنا و مفهومی دارد؟ در این بخش میخواهیم به بررسی ستاره های یک هتل بپردازیم و بدانیم این ستاره ها چه نقشی در رتبه بندی هتلها دارند.، مثلا هتل پدرام سرعین که شیک ترین و لوکس ترین هتل سرعین هست بعنوان یک هتل چهار ستاره چه برتری نسبت به دیگر هتل های شهر داشته تا توانسته این ستاره ها  را همراه برند خود داشته باشد؟

با توجه به استانداردهای معمول اروپا و سیستم استاندارد کشور آلمان پس از بررسی امکانات و خدمات هتل و دریافت تاییدیه لازم از اتحادیه HOTREC امکان دریافت ستاره و رتبه برای هتل فراهم میشود. اکنون معنای هر ستاره را تعریف میکنیم.

  • هتل های یک ستاره:
    برای دریافت این ستاره باید تمام اتاقهای یک هتل مجهز به سرویس بهداشتی، توالت و حمام همراه با وسایل مورد نیاز نظافت و شستشو باشند. نظافت اتاقها بصورت روزانه انجام میشود و امکانات رفاهی مانند تلویزیون رنگی، میز و صندلی و تلفن همراه با اتصال به پذیرش باشد. ایجاد تلفن عمومی در واحد پذیرش برای استفاده تمام مسافرین قرار داشته باشد و وعده  غذایی صبحگاهی که از دیگر موارد مورد توجه است.
  • هتل های دو ستاره:
    بعد از داشتن امکانات اشاره شده خدمات بوفه صبحانه، چراغ آباژور در کنار تختخواب های هر اتاق، حوله های صورت و بدن، کمدهای قفسه دار و برخی امکانت رایگان دیگر مانند کیف اصلاح صورت منجر به دریافت ستاره دوم میشود.
  • هتل های سه ستاره:
    داشتن سرویس بار، خدمات اینترنتی در لابی هتل یا در اتاق ها، بوفه خرید خوراکی، مینی بار داخل اتاق مسافران و خدمات دیگری مانند کیت خیاطی، واکس کفش، لیوان، پارچ آب، قاشق، بشقاب و چنگال در تمامی اتاقهای اقامتی، سشوار، دستمال کاغذی، آینه قدی، محل مناسب قرار گیری چمدانها در اتاق و سرویس خشکشویی یک هتل را موفق به دریافت ستاره سوم میکند.
  • هتل های سه ستاره:
    اگر یک هتل بعلاوه امکانات قبلی دارای رستوران، پزشک کشیک، لابی و سالن اجتماعات در کنار سرویس بوفه و تریا، بوفه صبحانه، ارائه سرویس غذا در اتاق ها، وجود کاناپه در هر اتاق ، و خدمات رایگانی مانند دمپایی و کلاه حمام، سوهان ناخن. نکته مهم در این هتلها فعالیت بخش پذیرش  است که حداقل باید 18 ساعت در روز باشد.
    هتل پدرام هتل سرعین با کسب چهارستاره  این افتخار را دارد که در سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ با ارائه خدمات گردشگری و تور گردانی به عنوان بهترین هتل و لوکس ترین هتل سرعین و تمیزترین هتل سرعین شناخته شود و با استفاده از مجرب ترین تور لیدرها و اتوبوس های VIP به تمامی نقاط بکر و مفرح استان اردبیل و همکاری موفقیت آمیز با شرکت های منطقه حوزه خلیج فارس و سازمان های دولتی را در کارنامه خود به نحو احسنت ثبت کرده است که در این میان ده ها سفر به جاذبه های توریستی سرعین داشته.
  • هتل های پنج ستاره:
    هتل های های دارای این رتبه که بعنوان هتل لوکس نامبرده میشوند بعد از داشتن ویژگی های یک هتل 4 ستاره باید خدماتی مانند پذیرش 24 ساعته، دربان و پیشخدمت، ارائه سرویس غذا در داخل اتاقها، پارکینگ اختصاصی، استخر و سونا، داشتن سالن ورزشی، لابی به همراه امکانات مجهز و مبل به تعداد بالا، روم سرویس 24 ساعته، امکانات اینترنت و رایانه در تمام اتاق ها، سرویس خشکشویی یک ساعته، قراردادن گاوصندوق و صندوق های امنیتی در داخل همه اتاق ها، خدمات پولیش کفش در قسمت راهرو هر طبقه و اجرای موزیک زنده قسمت رستوران هتل را ارائه دهد.
  • هتل های شش و هفت ستاره:
    این رتبه مختص هتل های مجلل با امکانات پیشرفته و مخصوص است که با توجه به صنعت گردشگری محیطی ایجاد میشود. هتل های بزرگ در سطح جهان با داشتن خدمات فول برای توصیف امکاناتشان از این رتبه استفاده و لقب هتل 6 یا 7ستاره را به خود اختصاص میدهند.

 

 

هتل پدرام سرعین در روز

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۲
رزرو هتل در سرعین اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی