رزرو هتل در سرعین ارزان قیمت و مقرون به صرفه

نحوه رزرو هتل و امکانات در سرعین اردبیل با ارزانترین نرخ و بالاترین امکانات

رزرو هتل در سرعین ارزان قیمت و مقرون به صرفه

نحوه رزرو هتل و امکانات در سرعین اردبیل با ارزانترین نرخ و بالاترین امکانات

برای رزرو هتل سرعین به راحتی میتوانید بصورت غیر حضوری اتاق خودتان را انتخاب و رزرو کنید.
ناگفته نماند که در ایام تعطیلاتی مانند عید نوروز و زمان هایی که تعداد مسافرت ها بیشتر باشد،
بهتر است زودتر برای رزرو اتاق اقدام کنید تا از اقامت در شیک ترین هتل های سرعین جا نمانید.
برای رزرو در هتل های سرعین قیمت های متفاوتی وجود دارد، دلیل آن هم وجود امکانات مختلف در بین هتل ها می باشد.اما قیمت گذاری وابسته به ارایه خدمات است و به هیچ عنوان به فاصله هتل از چشمه های آبگرم و دیگر مناطق گردشگری اردبیل مربوط نمی شود.

بایگانی

15 ویژگی یک هتل خوب

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۱۰ ب.ظ

در انتخاب یک هتل برای اقامتتان به چه نکاتی توجه میکنید؟ موقعیت جغرافیایی مناسب، امکانات لوکس، خدمات هتلداری متناسب با هزینه دریافتی، برخورد خوب و مودبانه کارکنان حتی اگر کوتاهی کرده باشند؟
در این بخش از از مقاله جامع رزرو هتل در سرعین اردبیل، ویژگی های یک هتل تمیز و لوکس را معرفی میکنیم.

  1. برخورد کارکنان هتل
    اولین و مهمترین بخش یک هتل که میتواند برای مشتریان و مشافران در بدو ورود و یا تماس با بخش رزرو هتل شیوه برخورد و نوع گفتگو کارکنان است.
    مطمئن باشید مسافران در تعریف خاطرات سفرشان از خوش رویی و خوش زبانی افراد محل اقامتشان حتما یاد میکنند و هرچه بیشتر رضایت داشته باشند، طبیعتا دیگران را به حضور و اقامت در هتلی که بودند تشویق میکنند.
    لازم است بگوییم که این ویژگی مختص بهترین و لوکس ترین هتل های شهر نیست بلکه همه اقامتگاه اصل برخورد با روی خوش با مسافر را باید رعایت کنید.
  2. ارائه اطلاعان مناسب و صحیح به مهمانان
    با یک مثال از مسافران هتلهای سرعین شروع میکنیم که اغلب سوالاتی مانند بهترین مرکز خرید شهر سرعین کجاست؟ بهترین جاهای دیدنی سرعین که شما میشناسید کجاست؟ و یا بهترین امکانات تفریحی سرعین چی هست؟ را از کارکنان هتل اقامتشان میپرسند به عبارتی مهمانان به سبب بومی بودن و یا کار در چنین محیطی کارکنان هتل  را در این زمینه ها داناتر میبینند و از آنها سوال میپرسند،
    بسیار مهم است کارمندان دارای اطلاعات کافی و بافی باشند تا در زمان گفتگو و پرسش و پاسخ های کوتاه این چنین، افراد را بصورت صحیح راهنمایی کنند و در این حین با بهترین برخورد و خوشرویی تمام  پاسخگو باشند.
  3. امکانات لازم مواقع اضطراری
    از مهمترین ویژگی های یک هتل اقدامات لازم دز مواقع حساس است برای مثال رسیدگی بموقع به مسافران که ممکن است در زمان اقامت خود دچار بیماری و یا مشکلی شوند، رفع سریع چنین مسائلی بهترین کمک برای حفظ آرامش مهمان دور از شهر و دیارش است.
  4. ایجاد حس آرامش واقعی
    بهترین خدمتی که به مهمان هتل میتوان ارائه کرد ایجاد احساس راحتی در مدت اقامتش است. بعنوان مثال زمانیکه مسافر صبح از خواب بیدار شودُ باید وعده صبحگاهی آماده شده به اتاقش برده شود و یا با راهنمایی خدمه به محل سرو هدایت شود.
    وجود یک لابی شیک و راحت برای زمان استراحت با چشم اندازها و محیط بیرونی آرامش بخش، مهیا شدن استخر برای رفع خستگی و ورزش  در هر زمان که مسافر بخواهد.
    مثلا هتل پدرام سرعین بعنوان شیکترین هتل سرعین با داشتن یک کافه عربی مجهز، عالی و مجزا از خدمات لابی امکان رفاهی بیشتری برای مهمانان خود فراهم آورده است.
  5. چشم اندازهای فوق العاده
    هتل هاییکه در مناطق دریایی و جنگلی و کوهستانی هستند بهترین چشم اندازهایشان را  روبه بهترین مناطق انتخاب میکنند.
    مسافران آغاز یک روز همراه با مشاهده ساحل، مناطق سرسبز و یا رشته های پوشیده از برف را هیچوقت در خاطرات سفزشان فراموش نمیکنند.
  6. نظافت و تمیزی هتل
    مهمترین ویژگی یک هتل خوب تمیزی و مرتب بودن بودن تمام فضای بیرونی و داخل اتاق هاست. بخصوص نظافت راهروها و راه پله ها و سرویس بهداشتی است.
    باید توجه داشت که بعضی مسافران به نظافت محل اقامتشان بسیار حساس هستند.
  7. خدمات مناسب
    کیفیت یک محل اقامتی را خدمات ارائه شده توسط آن تعیین میکند.
    چه بخواهد لوکسترین هتل سرعین باشد یا هر شهر و کشور دیگری، سرویس های خدمات بهداشتی مناسب و خدمات سرو غذا و زیبایی محیط اقامت و مهمتر اینکه در هر زمان از شبانه روز باید درخواست مسافران و نیاز هایشان بررسی و برای رفع آن اقدام کرد.
    بدون شک مسافران در قبال اعتماد و هزینه ای که پرداخت کرده اند توقع رسیدگی دارند.
  8. قیمت مناسب با خدمات
    از موثرترین عوامل یک هتل خوب(تمیز و شیک) قیمت آن است. قیمت گذاری باید با سطح ارائه خدمات متناسب باشد تا رضایت مشتری را در پی داشته باشد.
    به عبارتی باید این اصل همیشگی که مشتری راضی مشتری می آورد. مورد توجه هتلداران باشد نه اینکه مسافری در یک هتل معمولی با کیفیت معمولی اقامت داشته باشد و در حد یک هتل چهار ستاره و بعنوان ارائه خدمات بهترین هتل هزینه پرداخت کند. اصلا جالب نیست.
  9. امانات تفریحی مناسب
    بهترین خدماتی که هتل ها میتوانند برای مسافرانشان انجام دهند. امکانات تفریحی و ورزشی مانند زمین تنیس، زمین اسکیت، محل ویژه بازی کودکان ، مرکز خرید، آبدرمانی، استخر و سوناهای ویژه و ….. در داخل محیط هتل است هرچه چنین خدماتی بیشتر باشد، مسافران بیشتر از زمان اقامتشا لذت میبرن و شاید هم مدت آنرا افزایش دهد.
    البته باید گفت هر هتل به نسبت موقعیتی که دارد باید امکانات مناسبی در نظر بگیرد، برای مثال هتلی که با مرکز خرید و یا مکانهای تفریحی تنها چند دقیقه فاصله دارد ایجاد مکان مشابه بصرفه نیست.
  10. اینترنت رایگان
    مهترین دغدغه میهمانان یک هتل که امروزه بیشتر به چشم میخورد و باید به آن توجه داشت اتصال به اینترنت و سرعت آن است تا مسافران در طول مدت اقامت بتوانند به کارهای اینترنتی در حین سفرشان برسند. برطرف کردن چنین نیازی در یک هتل مزیت عالی محسوب میشود.
  11. زیبایی فضای هتل
    وجود ظاهری زیبا و جالب و لوکس در محیط بیرونی و داخل هتل از نکات موثر درانتخاب مسافران است. طراحی نمای بیرونی با معماری جالب و قابل توجه سبب جذب مسافر بیشتری خواهد شد.
  12. رستوران با کیفیت
    رستوران مهمترین بخش هتلبشما میرود طوریکه مسافران تقریبا حداقل روزی دوبار برای وعده غذایی وارد رستوران میشوند. توجه به کیفیت غذا استفاده از مواد تازه و چاشنی، سرو غذاهای خوشمزه و عالی، منو کامل، محیط آرام و برخور خوب خدمه و کارکنان همه در رضایت مسافران یک هتل موثر است.
  13. موقعین جفرافیایی مناسب
    محل هتل از نظر جغرافیایی باید در نقطه ای از شهر باشد تا امکان دسترسی و رفت و آمد برای مهمانان آسان باشد، هرچه فاصله تا امکانات تفریحی و مراکز خرید و فرودگاه و پایانه ها نردیکتر باشد، هزینه و کلافگی برای مسافران کمتر میشود.
  14. انتقاد پذیر بودن کارکنان
    به هر حال ممکن است به دلیل منطقی و غیر منطقی مسافری از خدمات ارائه شده ناراضی باشد، در آن زمان مهم نوع برخورد مناسب با مشتریان است. انتقاد پذیری و ظرفیت پذیرش بالا نقد در کارکنان و پاسخگویی با رویی خوش حتی مهمان ناراضی به راضی تبدیل میکند.
  15. دستیار مهمان(کانسیرج)
    معمولا در لوکس ترین هتل ها خدمات همراه یا دستیار مهمان ارائه میشود، وظیفه این افردا راهنمایی و همراهی مسافران هتل در رفت و آمد به جاذبه های دیدنی شهر و امکانات تفریحی  و تهیه بلیط و … میباشد.

هتل چهار ستاره پدرام که بعنوان بهترین و تمیزترین هتل سرعین شناخته شده است، بیشتر از 11 مورد ویزگی یک هتل لوکس را در خود دارد و همواره تلاش میکند تا به تمام این 15 ویژگی برسد و همیشه مسافرانش را با لبخند رضایت بدرقه کند.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۲
رزرو هتل در سرعین اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی