رزرو هتل در سرعین ارزان قیمت و مقرون به صرفه

نحوه رزرو هتل و امکانات در سرعین اردبیل با ارزانترین نرخ و بالاترین امکانات

رزرو هتل در سرعین ارزان قیمت و مقرون به صرفه

نحوه رزرو هتل و امکانات در سرعین اردبیل با ارزانترین نرخ و بالاترین امکانات

برای رزرو هتل سرعین به راحتی میتوانید بصورت غیر حضوری اتاق خودتان را انتخاب و رزرو کنید.
ناگفته نماند که در ایام تعطیلاتی مانند عید نوروز و زمان هایی که تعداد مسافرت ها بیشتر باشد،
بهتر است زودتر برای رزرو اتاق اقدام کنید تا از اقامت در شیک ترین هتل های سرعین جا نمانید.
برای رزرو در هتل های سرعین قیمت های متفاوتی وجود دارد، دلیل آن هم وجود امکانات مختلف در بین هتل ها می باشد.اما قیمت گذاری وابسته به ارایه خدمات است و به هیچ عنوان به فاصله هتل از چشمه های آبگرم و دیگر مناطق گردشگری اردبیل مربوط نمی شود.

بایگانی

معرفی بهترین هتل های دنیا

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۱۰ ب.ظ

تا به الان به معرفی هتل های داخل کشور در شهر سرعین اردبیل پرداختیم اما در کنار بررسی بهترین هتل سرعین میخواهیم بهترین هتل های دنیا نیز به شما معرفی کنیم.
از آنجاییکه کشور دبی پرطرفدارترین کشور در سفر هموطنان ایرانی است در این بخش بهترین هتل های دبی را بررسی میکنیم.

  1. هتل سوفیتل داون تاون
    هتل سوفیتل داون تاون (Sofitel Down Town) علاوه بر اینکه بهترین هتل دنیا شناخته شده بعنوان بهترین هتل دبی نیز معروف که روبرو برج خلیفه قرار دارد و از طرفی در جوار سواحل جمیرا واقع شده است.
    یک هتل لوکس با ساخت و معماری به سبک فرانسه و استخر های سرپوشیده و روباز و تمامی پنجره ها به مقابل برج خلیفه گشوده میشود.
    فاصله کوتاه از هتل تا دبی مال و مترو یکی از ویژگی های هتل بشمار میرود، امکان استفاده از اینترنت رایگان، سرویس ویژه فرودگاه، امکان صرافی، فروشگاه سوغاتی در داخل هتل و بسیاری از امکانات دیگر که ساختمان این هتل را ویژه ساخته است.
  2.  هتل مینا سلام
    هتل مینا سلام (Mina Al Salam) از دیگر هتل های دبی است و در بهترین نقطه شهر جای جمیرا بنا شده است.
    دقیقا در نزدیکی وایلد وادی و تا مرکز شهر فاصله بسیار کمی دارد.
    معماری ویژه هتل با رویکرود  استفاده از معماری خاورمیانه و مشرف به ساحل دارای چندین رستوران و بخصوص رستوران چینی،
    پنجره هایی که روبه برج العرب و دریا قرار دارد، زمین بازی گلف با دکوراسیون اتاق ها به سبک عربی تا استفاده از ظروف همه از فرهنگ عربی استفاده شده است.
  3.  هتل القصر
    هتل القصر (Al Qasr) به بهترین هتل دبی معروف است. دقیقا در جوار هتل دارالمسیاف یکی دیگر از بهترین هتل های دبی در جمیرا بهترین نقطه شهر قرار گرفته است.
    ساختمان در لبه ساحل با آلاچیق های مختلف برای اوقات فراغت مسافران، وجود مراکز خرید و تفریحی مانند زمین بازی تنیس و گلف و در تابستان بیشتر محل برگزاری کنسرت ها می باشد.
    پنجره های هتل  که روبه دریا و برج العرب گشوده میشود. چندین هتل ورزشی ، امکانات اینترنت و …. سبب شده تا بعنوان بهترین هتل شناخته شود.
  4.  هتل جمیرا بیچ
    هتل جمیرا بیچ (Jumeirah Beach) در نزدیکی ساحل جمیرا و فاصله بسار کمی با برج العرب دارد و معماری زیبای هتل که شبیه موج دریا ساخته شده است و مسافرپذیرترین هتل های شهر دبی حساب میشود. دارای 618 اتاق با خدمات عالی و امکانات رفاهی در هر اتاق، بخصوص بوفه های صبحانه هتل طرفداران زادی در بین مسافران دارد.
    مرمز بازی پیشرفته در داخل هتل و امکانات ورزشی از استخر شنا گرفته تا زمین تنیس تخصیص پارکینگ های مجانی و اینترنت با سرعت از دیگر خدماتی است که در اختیار مهمانان هتل قرار میگیرد.
  5.  هتل برج العرب
    برج‌العرب (Burj Al Arab) بعنوان نماد مدرنیته و از لوکس ترین و گرانترین هتل های دبی و در سطح جهان است.
    هتل های  زیادی در اطراف برج به آن اشراف دارند و چشم اندازهای بهترین اتاقهایشان را روبه این هتل برج زیبا ایجاد کرده اند.
    تمامی اتاق هاب هتل به قدری بزرگ است که میتوان هر کردام را یک خانه در نظر گرفت. از این رو اکثر مسافران را دسته ثروتمندان و اشراف تسکیل میدهد، تا حدی که اگر از قبل یکی از اتاق های هتل را رزرو کرده باشید  در فرودگاه منتظر باشید تا لیموزین  دنبالتان بیاید و شما را  تا مقصد راهنمایی کند.
    فقط سوئیت های هتل در به تعداد 202 عدد در 28 طبقه قرار دارد.
    بهترین چشم انداز های روبه اقیانوس ور رستوران و هنگام سرو غذا از مزیت های فوق العاده بشمار میرود.
    خیلی از ستارگان هالیوود برج العرب  را برای اقامت خو انتخاب میکنند.
    علاوه بر سالن های استخر اختصاصی امکان سواحل اختصاصی ویزگی برتر آن است.
    در یک کلام برای یک سفر لوکس و شیک و البته پر هزینه بهترین انتخاب است.
  6.  هتل کنراد
    های هتل کنراد دبی (Conrad) پنجره هاییکه چشم انداز روبه خلیج زیبای فارس دارد و امکاناتی مانند استخر روباز، تراس، حمام های ترکی و سالن های ورزشی در کنار اینترنت رایگان و پر سرعت خدماتی که به مسلفران ارائه میشود.
    نکته جالب اینکه در این هتل برای سیگار کشیدن حتما باید به محوطه مخصوص افراد سیگاری رفت.
  7. هتل کمپینسکی مال آو امارات
    این هتل پنج ستاره (Kempinski Hotel Mall of the Emirates) از آن دسته هتل های دبی است که به اسکس دبی و مال آوا امارات مستقیم راه دارد. به حدی که برخی پنجره ها روبه سواحل اسکی گشوده میشود.
    هرزمان مسافر درخواست کند توردبی گردی یا رفت و آمد به محل فرودگاه   فراهم میشود. کمپینسکی مال آو امارات را میتوان از لوکس ترین هتلهای دبی نام برد.
    فاصله تا فرودگاه 20 دقیقه و تا پارک آبی وایلد وادی خیلی نزدیک است.
    از امکانات هتل اینترنت رایگان در تمام قسمتها،اتاق گیم و رستوران، پارکینگ مجانی بدون رزرو قبلی، امکان اجاره ماشین، سرویس فروش بلیط، خودپرداز، خدمات برقراری و اجرا جلسات کاری، خدمات آرایشگری و اتاق VIP میباشد.
  8. هتل آدرس دبی مال
    این هتل 42 طبقه که از هتل های 5 ستاره داخل دبی است، دسترسی مستقیم به دبی مال دارد و در فاصله خیلی کم و کنار برج خلیفه قرار گرفته است. بصورتیکه بعضی از پنجرهای آن روبه برج خلیفه گشوده میشوند.
    مسافت بین هتل آدرس تا فرودگاه فقط 5 دقیقه است و مسافت طی شده  تا دبی فستیوال سیتی گلف کلاب هاوس و همچنین پارک وایلد وادی با خودرو فقط 20 زمان میبرد.
    از دیگر امکانات آن میتوان به اینترنت رایگان در کل محوطه، استخر روباز، سونا، سالن ورزشی، اسپا، و اتاق ماساژ،پارکینگ رایگان، خدمات صرافی و دستگاه خودپرداز، خدمات اجرا جلسات کاری و خدمات آرایشگری اشاره کرد.
  9. هتل لمردین مینا سیاحی
    از جمله هتل هایی است که در امتداد ساحل بنا شده و تمام پنجره های اتاقهای آن روبه خلیج  فارس گشوده میشود .
    مینا سیاحی (Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort and Marina) علاوه بر این ویژگی منحصر به فرد دارای امکاناتی مانند: اتاق های مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره دار،گاو صندوق اشاره کرد.
    دارای چندین استخر و سالن بدنسازی و فاصله میان هتل تا زمین بازی گلف بسیار نزدیک است.
    فاصله تا فرودگاه تقریبا 40 کیلومتر  است.
    از سرویس های ویژه هتل میتوان به ماهیگیری، تنیس روی میز، ورزش های آبی، کیدکلاز، سواحل اختصاصی، سولاریم و سونا، باد سواری و خدمات پارکینگ رایگان، اجاره ماشین، صرافی، برگزاری سمینارها و جلسات، آرایشگری و نگهداری کودکان اشاره داشت.
  10. هتل فرمونت
    از لوکس ترین هتل های دبی است که اگر قصد رزرو آن را در بهترین هتل های دنیا دارید با مراجعه به سایت بوکینگ دات کام میتوانید به رزرو این فرمونت اقدام کنید.
    دارای ویژگی هایی مانند داشتن چشم انداز زیبا، 4 استخر شنا مجزا، ارائه سواحل اختصاصی، اسپا و ماساژ و کلیدزکلاب میباشد.
    ارائه سرویس رفت و برگشت رایگان از هتل تا ما آو امارات و فاصله کم تا باشگاه گلف امارات گلف کلاب حدود 10 دقیقه همچنین تا فرودگاه دبی نیز تقریبا 35 کیلومتر راه است و تا دبی مارینا 8 کیلومتر فاصله دارد و خدمات دیگر آن  شامل ارائه پارکینگ رایگان، خودپرداز، نگهداری کودکان، خدمت کانسیرژ، مرکز کاری و امکان برگزاری جلسات و سمینارها، و خدمات آرایشگری و اتاق های VIP میباشد.
  11. هتل وستین مینا سیاحی
    یکی دیگر از لوکس ترین هتل های شهر دبی  وستین مینا سیاحی (Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina) است که بسیار مجلل و فول امکانات ساخته شده ازجمله آنها میتوان به داشتن 5 استخر، 8 رستوران، سواحل اختصاصی، اینترنت رایگان و ارائه خدمات لوکس اشاره کرد. اکثر اتاق ها دارای چشم انداز روبه ساحل و به طرف آبهای خلیج فارس گشوده میشوند.
    امکانات تفریحی هتل نیز شامل ورزش تنیس روی میز ماهیگیری، قایق سواری، غواصی، کتابخانه و حمام ترکی است. همچنین خدمات ویژه ایی مانند ماشین کرایه ای، سرویس رفت و برگشت، صرافی، فروش بلیط، کانتر گردشگری، کانسیژر، لاکر، نگهداری کودکان، داشتن اتاق های VIP، فروشگاه فروش سوغاتی، خدمات آرایشگری و جداسازی فضای افراد سیگاری ارائه میدهد.
    فاصله این هتل با جمیرا بیچ واک 5 دقیقه  و تا برج خلیفه فقط 20 دقیقه است.
  12. هتل ریتز کارلتون جمیرا
    اما آخرین هتلی که  در این بخش معرفی میکنیم هتل کارلتون (The Ritz-Carlton) ساخته شده در دبی و دارا امکاناتی مانند5 استخر مجزا، استخر روباز و اسپای باز،اتاق هایVIP، زمین تنیس، سونا، ماساژ، جکوزی، حمام ترکی یا بخار، کبدزکلاب و پارکینگ رایگان میباشد.
    فاصله تا فرودگاه 19 کیلومتر است.
    تمام اتاقها و سوئیت ها روبه دریا قرار دارند و یا به باغ و محوطه سبز مشرف هستند. ارائه خدماتی ویژه کودکان مانند شعبه بازی، باله، قصه گویی، آشپزی و آموزش شنا از ویژگی های منحصر به فرد این هتل لوکس در دبی میباشد.

سرعین رزرو هتل چهار ستاره پدرام بهترین هتل سرعین

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۲
رزرو هتل در سرعین اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی